fredag 6 augusti 2010

SLUT...

Idag var det ÄNTLIGEN sista dagen på SP.. vilken lycka det var att lämna tillbax nycklarna och tacka för mej.. Blev bjuden på middag i dag´.. Mycket gott och trevligt.. tom VD.n var pratglad!!
Åh efter mycket letande hade de ny hittat någon de trodde skulle passa in efter mig..

Det vräkte ner och mullrade från himmlen när vi lämnade stället.. B.P sa att det var dem där uppe som var lissna över att jag slutade.. Ehh nää tror att det är glada där uppe.. Iaf de som känner mig.. och som tråkigt nog fått flytta sååååååå långt bort!! Så jag tror att det hade en dunder fest där uppe för mig och att någon råkade spilla ut SPRITEN! =))


För ett tag sedan var jag ute med the girls från jobb.. ja allstå de som oxå valt att lämna stället... Fick blomman och blomstercheckar på 200:- av Y och G.. för dessa köpte jag de söta lådorna på bilden och sparade 50:- tills jag hittar något mer där.. Förvånadsvärt nog lever blomman än =))

Anders på jobb hade lagt denna lapp i väska jag bad om att få hem... (lägg märke till att jag skäller bara i bland)



I dag fick jag detta av M och M på jobb.. det stod igentligen Godis på lådan men jag bytte den eftersom jag redan hade den texten.. Så nu har jag ALLA 3.. =) Ljusen dofta underbart!!


Åhh VÄSKAN.. jag är först ut med Orange.. Ja tror faktiskt inte det är en enda till som änu lämnad SP portar!! =)) Den är ful så den är snygg den färgen!!
I går var jag med syster i lund och de blev lite shopping.. har iof blivit ganska mycket av det över lag denna sommar.. Åh ändå.. har jag inga kläder att ta på mej!! =))
Men tänkte iaf visa en del av det i morgon.. Nu ska jag slänga mig på soffan .. njuta av att det är fredag och att jag ALDRIG mer behöver sätta mina fötter på SP med mig i soffan har jag givetvis min CUBA Caramel...
Psss.. Sandra den går att köpa i Helsingör nu!! =))


5 kommentarer:

  1. Vad är SP?Har du fått nytt jobb?

    SvaraRadera
  2. SP är sveaplast.. slutade där i dag.. Japp har fått nytt jobb här i klippan.. inom handikappomsorgen!

    SvaraRadera
  3. underbart vännen... jätteglad för din skull att du tog steget o var stark nog att säga upp dig..
    önskar dig all lycka till m nya jobbet...
    och du! när du njuter ikväll så drick en cuba för mig med ;) puss o kram älskar dig vännen /sandra

    SvaraRadera
  4. glömde en sak.... jag tyckte den oranga väskan var skitfräsig den skulle jag kunna tänka mig....
    Sandra

    SvaraRadera
  5. VD:n kan hon överhuvudtaget vara glad, trevlig och pratglad? Tycker att det verkar vara världens tråkigaste person....BP vem är det? En vän på SP? Någon du åkte med??? Bra gjort i varje fall att du lämnade det "institutet".

    SvaraRadera