fredag 27 augusti 2010

Morgonbestyr och en drog..

..jag förstår inte varför .. men det är så alltid.. varenda jävla morgon oavsett när man lyfter arslet ur sängen så slutar det med stess stess stess och änu mer stess.. och ett jävla humör.

Andreas den stackaren tittar på mig och undrar nog om jag är psykiskt störd på riktigt..

Denna morgon.. uppe vid 06,30 och ändå stess.. slutar med att vid 7.30 yrar jag runder eftter vaxet till håret.. halvt på klädd..

C -Vart har du lagt VAXET?
A - VA?
C -Vart är VAXET..?? *mutter..*
A - Jag vet inte..
C - Näähää du använde de sist... *rotar i lådor och skåp och muttrar*
A - Jaha gjorde JAG??
C - Ja du hade det när vi gifte oss..

Nu ser A väldigt förrvirrad ut jag ser hur han tänker "det var ju tok längesedan har du glömt det?" "Begär du att jag ska komma i håg asså?"
I samma veva tänker jag.. "Ja det är precis vad jag begär"

A -Okej.. Ja jag har inte sett det, du har väl st..
C - Ehh nää det har jag inte ..* änu mer mutter*
C-Ta mej faen helt otroligt att inget får stå där det ska...
A -Jag har inte sett det iaf..
C - Nä nä då får jag väl se ut så här i håret.. snyggt ju.. verkligen.. Åhhhhhhhhh ggrrrrr !!

2 sekunder senare vänder jag mej om i badrummet.. vad står på hyllan?? Taddaa VAXET.
Jag blir tyst som en mus.. börjar kleta in lita i håret.

A- Hittar du det??
C- Näää , jag får se hur å här..
A- Ja med det blev väl jätte bra!!

Sen är det dax för nästa KLÄDER!!

C - Vad faen ska jag ta på mej..
C -Jag har inga kläder
A - Älskling du har hur mycket som helst..
C - Ja men inget som passar till dessa BYXORNA... !!!!
A - Du köpte precis kläder för 1000:-
C - Ja vadå? jag har ändå inget att ta på mej i dag.. *mutter mutter mutter*
A- Det där blev väl jätte bra, Du är jätte fin i det...

Jag tittar på honom och tänker.. "Så där säger du bara!!"

Ja sen är kl dax att gå för länge sedan.. hade jag inte haft cykel hade jag kommit försent VARJE morgon.. Åh då äter jag inte ens FRUKOST hemma!!

Jag har en drog oxå.. den är ny för denna veckan,.. inte utan mina läkerol säger jag bara, och de måste vara med smacken nedan PERSIMON och de äts ju inte för att jag har ont i halsen eller så. nä nä det är bara lixom ett MÅSTE!!



Har du något du bara måste ha med dej alltid??


2 kommentarer:

  1. kääänner igen det där!! avrför springer dom och förlägger alla ens grejjer när vi sover??
    WHY?
    Älskar också Persiom!!
    Säg till om du vet hur man gör för att inte äta en hel ask åt gången..

    SvaraRadera
  2. hehhe känner igen det oxå, kallar det vardagsproblem! ;)

    SvaraRadera