torsdag 26 augusti 2010

Massage..

..för fötterna, Undebart tänkte jag och beställde dessa små underverk nedan.. dessa ska massera fötternas undersida medans du går.. är bra mot stess och oro m.m läs på www.attract.nu
Dem finns i stolekarna XS,S,M och L då jag normalt sett har 37 så valde jaf XS vilket skulle motsvara 37-38. Perfa lite extra marginal.. Men nähä se ni.. dessa var som storlek 36 när man tar ut fötterna är det i hoptrycka och utan minsta bloddroppe..
Jag började genast muttra över mina medans Andreas tyckte om sina.. Skön Massage var ordet.

Det går att vända dessa.. Ena sidan är som på bilden och andra som små "kullerstenar"

Är man dessutom kitlen till 1000 under fötterna var ju helt klart denna sko som passar som handen i handsken.. *NOT* Det gör ont .. känns ungefär som en spikmatta under fötterna..

Andreas var snabb med att säga - Nu ser du faen till att använda dem, de har kostat 250:- helt onödiga pengar annars..
Jag - Näe de kostade bara 99:- paret och du använder ju gärna dina.. så det är ju inte så farligt.. !!

Men nu sitter jag här.. har gett mig faen på att dessa ska bli sköna.. i hop om att de töjs ut med tiden.. Innan vi åker till Bulgarien iaf. .. Har exakt 11 dagar på mej .. sen är det kört och jag får gå barfota i värmen.. Köpte ett par foppa tofflor oxå, efter att ha gått i dem typ 100 m insåg jag att den anna var lite tajt på höger fot.. Ät mer tjockfotad på den..
Åh att säga till A att jag måste köpa nya vågar jag inte.. han får krupp på kupen!! =)

*Tjing..*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar