lördag 21 augusti 2010

Kräftskiva..

utan KRÄFTOR.. hur verkar det..
Jo men så får det helt enkelt bli.. Jag äter inte Kräftor.. för inte det goda med att suga ur dem allt innehåll.. Nä nä jag kör med home made pastasallad ,ed Kyckling, till det har jag räk baguett med egen gjord räkröra och lite päresallad.. Var inte det minsta sugen på att grilla heller..
Till detta intar vi väl några Cider och en och annan Cuba Caramel.. *jummujum..* tror inte att det kommer att in finna sej många Kräftor i kväll. De flesta kör nog med grillat.. så borde kanske slätt och rätt vara grillkväll??

Så här fin ska min Man vara i kväll..

Jag har fortfarande svårt att säga min Man.. känner mig fruktansvärt gammal men så är det väl då.. :/

Ska iaf bli skoj att festa till den litta med Syskonen mina och deras familjer.. och givetvis mina underbara vänner och deras familjer.. =)

Nu får det bli duschen.. och sedan välja kläder.. lika svårt varje gång, tänk om det var lika lätt för mig som för Andreas.. men nähä jag ska gå igenom allt för att konstatera att jag inte har några kläder.. ( har troligtvis för mycket men ändå inget att ta på mej)

Ha en skön Lördag där ute..



2 kommentarer:

  1. visst är det svårt att välja kläder! byter om hela tiden hehe..


    Josefine H

    SvaraRadera
  2. Jamen..din outfit vill vi också se!! Kul att ni hade Kul!

    SvaraRadera