söndag 1 januari 2012

2012..

Japp då var det ett nytt år... Med nya utmaningar.. Jag har som mål att gå ner mina sista 20-25 kg under detta året!!  Ska göra allt för att lyckas..

Hur var ert nyår?? Mitt/vårt var helt underbart.. Anlände till hotellet i köpenhamn runt 15. Det var vi och 30 förvirrade kineser som skulle checka in på samma gång..!! Min fundering i morse var.. Va faen har de åkt till köpenhamn för en natt?? De checkade ut igen på morgonen..!! Lite lång resa för en natt kan jag tycka....
Jaja vi hade hursom det helt underbart.. Åt och drack gott.. Njöt av att bara vara vi utanför 50 gränserna... Vi höll i gång ända till 02:30.. de tar på krafterna.. Är helt slut i dag.. Märks man inte är ute så ofta.. :-)  Var vid rådhuset vid tolvslaget och jävlar vilket drag där var.. Sjukt häftigt att vara mitt i det.. De small så man kände tryckvågerna i marken...  Avslutade kvällen med ett glas vin i lobbyn.

Vi hade underhållning på hotellet iaf.. Grannarna hade högljud sex mitt på ljusa dagen... Haha.. Från vårt fönster såg vi ut i hisshallen och där stog en tjej och drog upp kjolen och putade med häcken så pojkvännen kunde fotografera.. Hade mycket att leva upp till kände jag.. Tog dock inte tag i allt.. Haha..

Nu blir de bara slö innan säng dax.. Slut på ledigheten och i morgon är det uppstigning 05:15..

God fortsättning på det nya året folket.

Puss åh Kram på er!!




1 kommentar:

  1. åå har du gjort om sidan oxå..=)
    Nu har jag iaf läst...Att ni inte knackade på dörren å frågade om ni fick vara med.hahah=)
    KRAM TETTE

    SvaraRadera