tisdag 10 januari 2012

Dop present..

MOLLY


Nu har jag ÄNTLIGEN tagit mig i kragen och fixat Dop present till mitt lilla Gudbarn Molly.. Åh det var ju på tiden då det är dop den 22/1.
Vad det är får ni ta del av senare då hennes föräldrar kanske kikar in här.. de har bara fått ge önskemål på färg.. =)

Känner mig otroligt hedrad som vår uppdraget att vara Gudmor åt MOLLY.. Blir varm i hela kroppen av bara tanken. Detta lilla liv som hade en helvetes förlossning och som fick en tuff början på livet.
Men allt eftersom dagarna går blir hon starkare och starkare.. Snuttan..

Molly din förlossning var en otrolig upplevelse även om det var jobbigt att se dig kämpa, att se din Mamma ha ont och att se din Pappas rädsla och mina egna ben som knappt bar är jag tacksam dina föräldrar som lätt mig vara med.

Slänger in en ego bild oxå bara för att =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar