tisdag 31 januari 2012

Kalkon tjuv..

Tja.. Mitt namn är Whiskey jag är typ 8 mån.. Och full av fan. Jag är en tjuv.. Jo om du frågar min matte så är de så..
Jag är en lagom fet katt med lurvig päls som själ allas uppmärksamhet.. Vadå då? Bara för att jag är lite gullig och söt. Man måste ju göra sitt bästa för att komma åt godheterna. Som när Mattes kompis var här och åt pizza full med massa smarigt kebab kött.. Först tänkte jag i smyg roffa åt mig men de gick inte.. Så jag fick massa kött istället.. Och allt för att jag är så söt,älskad och låter som en ringrostig gamal ladugårdsdörr.. Ja ni hörde rätt,de är vad min matte säger att jag låter som. Men ursäka om jag är lite förkyld då.. !!
Iaf så säger min matte att jag är en tjuv,då jag blinkar till mig de mesta (att jag sedan slickar på typ osten el. Smöret som de lagt på sin macka är väl inget gnälla över. Men jo se då vill hon inte äta de längre.. Desstomer till mig :-D
Lite känslig e hon.. Bara för att tvättar mig i arslet med samma tunga som sedn smakar på ost och smör.
Jag äter nog de mesta,eller pepparkakor är inte min favorit, det lämnar jag till min syrra Strumpan hon är helt galen i dem hon knaprar de som torrfoder. Inte konstigt hon blir hög och far fram som en vilde.. Ja men nog om henne de var MIG vi prata om.. Whiskey the one and only.

I dag iaf så blev jag kalkon tjuv, matte kom på att hon skulle ha med kalkonkött till sina knäckisar på jobb. Ehh hur faen man nu vill äta något så tort.. Iaf så luktade de ljuvlig och eftersom jag är lagom fet så man plats med lite till trots att man precis klämt en skål mat. Eller ja nästa 1 1/2.. de andra två lämnade ju kvar och de är synd att de ska bli tort och gamalt så jag ofrade mig och åt. Först tänkte hon inte ge mig något så jag tryckte istället in huvudet i påsen men se de passade inte damen. Jag åkte ner från vasken i ett rasande tempo.. Då gav hon med sej och delalade upp 2 skivor på oss 3.. hallå 2 skivor.. Snålis.när mitt vart slut så hade Zimba fortfarande kvar.. Jävla finsmakare de där.. Åh nä tänkte jag och rykte åt mig hans bit. Han sa inte ett ljud bara glodde på mig och gick.
Han är en redig surgubbe den. Så fort man närmar sig och vill leka blir han sur och fräser. Jag brukar smyga på honom och lägga mig nära bara för att jävlas.

Ja men nä nu orkar jag inte skriva mer.. Eller jo min matte och husse är lite pantade.. De tycker att Strumpan ska vara både min syster och fru.. Hur faen tänker de? När hon är lite horney vill de att jag ska sätta på henne.. Helt crazy de där. Jag tycker de är godare och roligare att äta mat!!

Ha en bra dag!! / Whiskey


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar