lördag 21 januari 2012

Saknar..

Det är redan tomt här hemma.. Det vackraste och underbaraste i mitt liv,Han som får mig att längta hem efter jobb, Han som ger mig vilja och glädje att träna,att äta rätt och vara glad över varje dag i livet. Han är nu på resande fot mot Dalarna för "hemligt" uppdrag i 14 dagar..

Kvar här hemma i ensamheten är Jag och 3 vilddjur... Zimba,Strumpan och Whiskey..!! (den sistnämnde tar priset i vildhet)

Hur ska vi klara oss helt ensama?? Ingen att bråka med eller krypa nära om man fryse... Ingen att Pussa go natt,hej eller hej då...!!! 14 dagar är långtid ... Måtte de gå snabbt!
Tur jag har att göra iaf.. Jobba, Städa, Tvätta, Träna, Helsingör tur med Linda.. Också hoppas jag att någon vill öppna sin eller vår dörr för en kopp kaffe med mig!!

Idag är de iaf full rulle.. Ska hoppa i duschen.. Äta frulle och bege mug mot Ikea för en ficka träff med andra Opade. Trevligt.. Sen snabbt hem och ge djuren mat, hämta grejor och bege mig mot Klippan för att tillbringa resten av dagen och natten hos fam törnqvist.. I morgon är de dop för Underbara Molly..
Så denna helgen behöver jag inte vara ensam iaf!!


1 kommentar:

  1. 14 dagar går foort när man kan träffa jessikaaaaaaaaa ;D höhö ( och där fall carro i storgråt) :D

    seriöst sessan! har du inget i mot att jag tar med hundjävlen så kommer jag gärna på en kanna kaffe på torsdag? ;)

    SvaraRadera