söndag 4 oktober 2009

Lose It...

.. meal time.. !!
Jag har blivit pillertrillare.. jag är mega rädd för att gå upp igen efter att jag gått ner mina 30 kg.. har iof gått upp 4 -5 kg efter att jag slutade röka!! Men att gå upp mer än de skrämmer mig, mår dåligt nog över de kg jag har lagt på mig.

Jag är ju iof en jätte godis/sötsaker gris.. åh det kommer aldrig försvinna!
Hittade ett piller på www.gymgrossiten.se som lätt OK..
Har nu ätit pillerna i typ 1 vecka och jag måste erkänna att dessa funkar iaf på mig. Sen om det är för att jag läst ingående om dessa så att jag inbilllar mig eller om det verkligen är funktion i dessa låter jag vara osagt.
Dessa ska minska hungerkänslorna.. jag tycker inte att jag är hungrig på samma sätt längre och har inte heller samma sötsug..
Ser jag godiset i skåpet eller i affären så intalar jag mig själv att jag är sugen på de där bara för att jag SKA äta det.. Inte för att jag känner att jag behöver det eller för att kroppen skriker efter den där godisbiten eller Ballerina kexet..
Förut var det ju så.. bara man såg ett Choklad i affären eller en torr brödbit på jobb skulle jag ha den för att få använda mina tuggreflexer i munnen.. dumt att låta dessa förtvina mer än de gjorde under mina 10 v på soppor!!



Appropå Ballerina KEX... slutar dem inte sälja dessa i 3-pack för 25:- på Netto snarst komme jag att likna ett Ballerinakex.. För där är åter en sådan sak som jag just nu har noja på.. !!
Iof har de inte blivit många sedan jag började med pillerna!!
Om dessa nu verkligen funkar till 100 % eller om det är ren Inbilldning efter vad jag läst låter jag som sagt vara osagt..
Dessa fungerar iaf för mig här och nu och de är jag NÖJD med!!

1 kommentar:

  1. Jisses 30 kg. En bragd helt klart! Grattis!!!

    Piller är ju piller - placebo:n är generellt stor enligt "studier" men va f*n gör det om det fungerar ... ellerhur?!

    Skicka din mailadress till mig så kan du snart läsa på bloggen =)
    Ciao!/Cecilia

    SvaraRadera