måndag 26 oktober 2009

Då var en helg av lyx slut.. ja jag kan inte annat än säga att detta varit en helg av Lyx. iaf i matväg har det varit det.. Jag har inte en enda gång sedan i torsdag eftermiddag/kväll lagat egen middag.. Har låtit andra sköta det jobbet och slängt fram lite pengar i stället..

Fredagen innhöll black and white på Rackis.. med stekt potatis till.. deras mat e fanktstiskt god.. Åh inte för att tala om deras bearnessås.. skulle kunna köpa in 2 extra skålar åh slicka dem rena!! Men nu gjorde jag inte det..
Köpe mig en god Orgazm drink efteråt i stället åh njöt av den..
Tjejen som serverade oss var nog ny på jobbet, för hon skutta runder med mobiltelefon i ena handen medans hon tände ljus med den andra. För att avsluta med att titta sej i speglen så att läppglanset satt kvar och håret var perfect!!!
Och när jag sa att jag ville ha en Orgazm tittade hon med stora ögon åh sa -En vadå? *fnitter..*
En Orgazm sa Andreas åh pekade i listan.. Jaha Ok! de fixar vi oxå skutta hon vidare!
Sedan hem åh bänkade oss framför IDOL.. Åh jag är faktiskt glad över att Nicklas åkte.. har aldrig gillat honom.. Men min Rabih får vara kvar hur länge han vill.. *slurp...*
Ja Okej jag var inom affären åh köpte lite Idol godis innan vi gick hem.. Kan dock säga med handen på hjärtat att jag var inte det minsta sugen på de efter maten på Rackis.. var mätt för 2.

Lördag morgon, låter kaffet rinna ner för strupen vid 8.15 tiden efter att vi duschat tesammans så där på morgonkvisten... Äter en macka .. Har hittat supet gott bröd på Ica.. dinkel något heter det.. Min nya favorit eftersom jag är mackoman är det ingen frukost utan macka!!
Kl 09,04 satt vi på bussen på väg till VÄLA. Vi skulle ha tag i ett Fotbollspel till Wii men jag tyckte att 549:- var hutlöst mycket pengar så de bidde de ej.. Köpte i stället en ny GRIS till Baltazar.. den andra är där inte mycket kvar av.. Åh det var såå kul åh se hur han skuttade efter denna gris.. de var bättre än ett tugben..
Hittade en skit snygg jacka på Cubus för 799:- men tänkte vänta med att köpa ny tills vi kommer hem från Polen.. åker ju på Semester snart!! Kanske hittar en jacka där.. =)
Kom oxå hem med rullgardiner och gardinstång..
Ja självklart passade vi på att äta Luch på Väla med. Jag slafsa i mej en kycklingsalladstallrik på Graffiti med mörkt bröd åh bakad potatis.. Andreas tog samma fast rostbiff. Man får sjukt mycket mat för pengarna åh gott är det med.. Ett måste när jag är på Väla!!

Vä hemma igen var det dax att sätta uppgardinenerna i sovrummet.. Carolina häll på att få frispel när Andreas sa att det fanns inga skruvar med.. åh jag hittade inga som passade hemma.. så nu står dessa där de står i väntan på inköp av skruv.. som kommer bli år 2012 om jag känner mig själv rätt.
Dax att betala räkningana på det.. mindre skoj men ett ont måste.. tog ett glas vin under tiden i hopp om att det skulle svida mindre i hjärtat om man gjorde det då. Men de hjälpte NADA, gjorde lika ont ändå.
Sen pallade ingen av oss göra mat så vi tog kvällmaten på Kinarestaurangen här nere.. blev vegetariska minivårrullar till förrätt och kyckling med chasewnötter och grönsaker till varmrätt.. Min favorätt där.. *mumma..* Oxå en öl + cola till det..Ja asså jag blanda inte det i samma glas!
När vi vandra ut genom dörren sa det poff.. åh grejen som gör att dörren stänger sej själv for ner .. på min arm.. Inte så attd en gick sönder eller så.. men då tänker man genast.. vad hade hänt om jag haft huvudet lite längre till vänster? Hade jag tuppat av och vaknat med en massa nålar armen och blodet sprutandes från huvudet , fått åka ambulans och ligga sjukhuset i just detta nu?? Men nä så ska man inte tänka.. Änu mer tänker jag på.. Tänk om den tagigt så hårt så jag varit DÖ nu..
Jaja nu sitter jag iaf här livs levande.. =)

Söndag.. vi ängnade tiden åt att spela Wii sport resort.. Ni som spelat Wii eller annat tv-spel vet hur arg man kan bli när de inte går som man själv vill åh då mn tycker att den andra fuskar hela tiden. Sådan är jag.. Andreas fuskade hela tiden.. åh hela tiden skulle han komentera hur jag skulle hålla kontrollen eller hur fel jag höll den, åh det blir lättare om man gör så.. Jag la kontrollen på bordet åh gick!!

Nu sitter jag här.. Måndag morgon.. 2 kilo tyngre än i fredagas morse. Men ångest för allt jag matat in i Aphuvudet under helgen..

Nu blir det HÅRDTRÄNING.. men först kallar jobbet!!

1 kommentar:

  1. *ASG*
    Kunde inte bruden ge dig en ORGASM,haha...
    MAt är gott,det får man äta... =)
    KRAM på dig å gubben din å vovven å katten då.

    SvaraRadera