tisdag 12 april 2011

- 3,8

Nej nej inte minus asså.. då hade jag gråtit krokodil tårar... Men på vågen,Jaja men det ger ju bara mer styrka att fortsätta.. =) - 3,8 kg på 6 hela dagar.. vägde mig i dag på 7:e dagen. Nu har jag iof bara ätit 3 soppor om dagen de senaste 2 dagarna för har inte varit hungrig.. Dricker mycket te och vatten i stället..

Nu är det bara 14 dagar kvar tills vi reser och jag får äta lite mat.. Undrar vad vågen visar den dagen vi reser. *hihi..*


Tack åh hej till fettet för allra sista gången ever..

Nu klär på sen till jobb.. där jag tydligen ska vara till jag fyller 65 om brukarna får bestämma.. Underbart att höra sånt.. det värmer mitt hjärta..!!!

1 kommentar:

  1. Grattis till en sådan fin start på ditt flyt! Tänk... det blir bara bättre och bättre :)
    Att jobba med människor är fantastiskt, synd att intefler förstår hur mycket det faktiskt ger.

    SvaraRadera