fredag 15 april 2011

Borta...

med vinden det är vad mitt bankomat kort är, Honey var inne och handlade och på vägen hem har han tappat både det och mitt Ica kort.. *suck..*

Givetvis reagerar jag med att bli fy tossig... Gapa och skrika det kan jag.. :/ Han gjorde ju det iof inte med flit, men ändå så himla onödigt.. Och jag som redan var på tipp topp Humör.. *NOT* Det är iaf spärrat och pengarna flyttade till andra kontot.. Nu måste jag ta mig in på Banken och få ett nytt eftersom jag bytt efternamn kunde hon på spärr linjen inte skicka ut nått nytt..


En god nyhet är iaf att vi fick positiva besked i går, så snart allt är helt klar ska jag dela med mig av det.. =)

Nu blir det hänga tvätt och sen soffan.. ska ta och veva i hop en Modifast Chokladpudding också.. Magen kurrar..

Trevlig Fredag på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar