tisdag 5 april 2011

Vem i hela världen..

.. ska man lita på?? Av alla dessa dietister, sköterskor och läkare så säger alla ta mej fan olika. Man blir ju rent snurr av all info från alla håll.

*En säger ät Bregott, det är det absolut bästa.. en annan säger ät Lätta..
*En säger ät inte morot det triggar i gång socker suget .. den andra säger ät morot det är bra..
*En säger drick inte cola sero det triggar i gång socker suger.. den andre säger dricka utan kalorier är OK ..
*En säger Kaffe utan mjölk är ett måste .. den andra säger lite mjölk skadar inte..
*En säger du behöver bara minska levern lite innan OP så 3-4 kg . Den andra säger du måste gå ner 10 kg innan OP

Jag säger Hoppa och Skit nu kör vi.. Diet from i morgon tom 27/4 sen blir det fusk 1 vecka i Turklandet.. därefter är det sista spurten på Modifast tom 17/5 då de ska göra 5 små hål i min mage.
Nu blir det jag mot världen med mitt goa diet humör... =) Håll er undan. *hehe..*

Och en jätte viktigt fråga .. eller snarare Ilands problem men ändå. Om ni skulle byta ut ert dusch draperi skulle ni då föredra ett nytt, snyggt och fräscht .. eller ett Bra begagnat?? Valet är inte direkt svårt för mig.. Men tydligen finns de dem som tänker annorlunda.. för på tradera säljer det då allt..om det nu säljer Begagnade Dusch draperi säljer de väl snart använda kondomer.. =/

Nu ska surfa vidare.. *tjing..*

En lite låt som jag bara älskar bjuder jag på oxå..



1 kommentar:

  1. skkojigt skrivet som vanligt.... och fin musik dessutom... bjud på fler sådana i din blogg.... puss o kram / Sandra

    SvaraRadera