lördag 2 april 2011

Gäddhänget..

Just precis där bet Strumpan mig i morse vid 06:00 tiden. Jag hade varit en snabbis på Toa och halvsov på både dit vägen och tillbaka vägen. Det gjorde inte Strumpan hon tig trappan ner med två skutt och tyckte det var mat dax. Matte tyckte något annat så hon smet in i sängen igen.. Då kom hon i 190 och skulle först lukta i näsan, pussa munnen och när hon inte fick någon reaktion gick ner i sängen mellan oss och satte tänderna i Gäddhänget.. Åh hur skönt var nu det på en skala? Just precis.. det gjorde Ap Ont. Efter en stund insåg hon att det varken var speciellt gott eller hjälpte att få denna kvinna att gå upp.. Så hon gick snällt och la sej på mina fötter i protest så jag inte kunde röra dem, det var vara en sov ställning som gällde sedan,...

Hon var iaf duktigare än Zimba som började redan kl 04:00 med att fråga efter mat... *suck..*

Nu ska jag se om hjärtat mitt vill se film med mig. Ska ju inte i väg förens vid 14 i dag. Då blir det Ljungballacity för hela slanten och lite tapet rivning i Sandra o Christians hus!!

*Tjing..*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar