tisdag 26 april 2011

ONT..

i min jävla hals.. det kliar och river och jag känner mig allmänt svag i kroppen. Ni vet så där som man kan känna sig dagarna innan man blir dålig.. :/
Precis så känner jag mig.. Inge kul Alls.. *Suck....*Suger på min Halstabletter i hop om att det ska bli bättre.. Har inte tid att vara eller BLI sjuk nu.. Åker ju till Turklandet i morgon kväll... Ska bli så underbart skönt. Jag har laddat shopping tarmen till max.. =)

Så här känner jag mig i dag.. :/

Men men bara att se det ljusa i det hela, på torsdag morgon vaknar jag upp här nere.. förhoppningsvis till underbart väder.. Åh jag bara tok längtar efter den där Hotell Frukosten.. *yumii yumii*

Hotell Riu Kaya!!

Nu blir det en soppa innan vi ska ta oss ner till stan för att växla lite pengar!!

Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar