måndag 4 april 2011

Vår...

Äntligen är det vår i luften.. Så härligt med sol och krokusen som vaknar i rabatterna.. Det ger en lite hop om att det fortfarande finns chans till en skönt vår innan en underbar sommar.
Hoppas kan man ju iaf göra..

Man blir så mycket piggare av lite sol och värme och man tycker det är skönt att gå ut åh gå.

I morgon blir det en lång dag.. vi ska åka från Klippan redan 06:00 för att kunna vara i Lund kl 08:30.. sen blir det 3-4 tim på mottagningen där med all genom gång osv. Vägning m.m tycker jag är helt onödigt. För jag har säkert gått upp nått extra kilo nu när jag frossat lite då och då.. *ihhhh*
Den där Äpplekakan jag ätit i helgen har säker gjort sitt.. :/

Jaja i morgon vet jag iaf när det blir Op.. och hur länge jag måste gå på soppor, inget jag direkt längtar efter .. räckte med 10 v. på extravaganza , men nu blir det ca 2-3 v. så det ska jag ta mej faen klara. Nemas problemas. Med allas stöttning och hjälp och med tankarna på vad jag ska handla för kläder sedan så ska det gå. =)

Apropå FROSSA.. för mig betyder det ordet ungefär: Vräka i sej, ät allt du ser, lämna inget kvar.. Har jag fel??
Hur ser du på det ordet??
Andreas sa i Lördags morse på väg hem från fiket med nya goda frallor - Nu ska vi hem och FROSSA!!! När jag började bre min 2:a fralla var han på väg från bordet.
Ehh skulle inte du FROSSA?? var min fråga... Jo svarade han, det har jag ju gjort..
*Hmm..* Kejjj du har ätit EN fralla..
Nä 2.. en över och en under..

Jo tjena mittbena vad de är att FROSSA.. *suck* där satt jag med svansen mellan bena och nästan skämdes för den där Frallan jag skulle trycka i mig.. !!

Nä nu blir det lita mat.. Gubben är i Ljungballa City och renoverar åt Fam Törnqvist!!

*Tjingeling*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar