söndag 10 april 2011

LÄNGTAR..

I dag är det 5 dagen på flytande kost.. Och äntligen börjar jag slippa den där jobbiga hunger känslan hela tiden, nu slinker det ner massa te och vatten oxå.
Har varit duktigt denna helgen tros frestelserna.. I går var det flytt för fam. Törnqvist och då bjöds det på färska frallor till frukost och tro mig det var lockande men jag tog min shake och mitt te och titta på när det andra glufsade i sej sammanlagt 25 bullar.. Eller jag 24 det blev en stackare kvar som bara skrek efter att få bli uppäten av mig men jag vägrade så nu han sur på mig.. =) Bull jävel..
Senare fick jag ta mej hem och vila ett tag.. fryser som faen av att gå på diet och trött var denna kvinna så hon la sej på soffan för att vila.. Somnade på röda och snarkade gott i 1½ timme typ..

På kvällen käkades det Pizza och Hamburgare och Shake =) Jag vart inte ens sugen av lukten från de flottiga Pizzorna eller Burgaren.. Katastroff ju.. Haha!

Nä jag har gett mej faen på att se minst resultat till 27 april så jag kan ha lite nytta av vårt All Inclusive på Hotellet i Turkiet...

Men sen tok längtar jag ju klart oxå efter att få kunna ta mej detta framöver..

Sjukt fula byxor men var tvungen att ha dem och 2 linnen.. Skönt till slappe dagar..

Träningskläder.. Puma Tröja och Grå 3/4 byxor.. Om jag så ska tappa dessa byxor eller om det ska häng i arslet ska de användas flitigt.. för tycker det är såå snyggt tillsammans.

Hur gör ni när är på resa med pengar och så??
VI har kommit överens om att ha en gemensam summa och utöver det vars 1000:- som vi får köpa precis vad vi vill för utan att den andra har något att säga till om.. I dessa pengar får ingen Alkohol köpas.. Haha!!

1 kommentar:

  1. Hej där! Tack för kommentaren i min blogg, nya bloggar att följa är kul :)
    Gjorde min op för två veckor sen och jag mår än så länge som en prinsessa! Är hur glad som helst att jag gjort den och att det går så bra.
    Vilket det självklart kommer göra för dig också! Flytet är tungt men håll ut... det är absolut sista gången ever du gör något sådant.

    Solskenskramar C.

    SvaraRadera