lördag 1 januari 2011

2010.....

.. den sista månaden av 2010 i bilder .. eller jag lite av slutet på November oxå =)

20 November :Jag och Sandra och 5 härliga tjejer till begav oss till Karlskrona för Ladies Night och lite party party.. Mycket trevligt. Och det kommer garanterat bli av nästa år oxå... =)) Fast på annan ort..
27 November: Dax för 90 årsfest i Kvidinge Hembygdsgård.. Min Svåger och hans Bror firar sina födelsedagar tillsammans 40 och 50 år. Temat var 60-70-tal men frivilligt, vi var på direkt.


1 december: Jag operaras för Carpal Tunnelsyndrym i Handen.. Ont AJ AJ och det har varit många dagar med svordomar och ånger. Totalt låst i 14 dagar..
15 december: Bandaget tas bort och stygnen tas... Underbart med luft på handen och jag kan röra den ytterligare någotfår dock ej lyfta tungt på änu 4 v. ( Idag 1 januari är ärret jättet fint men ömmar fortfarande)
17 December: Swedbank gör en redigt TABBE och skickar papper som inte ska till oss. Personnr och kontonr till andra människor.. Skämms Swedbank...
19 December: Träffar CocaCola Tomten på City Gross..
23 December: Firar Jul med Syster och Bror med familjer i Kvidinge. Glömde Kameran hemma.. så irriterande och inte likt mig..
24 December: Tomten kommer till Hammarstigen.. Alla fick paket så vi hade varit snälla
31 December: Vi firar ut 2010 och in 2011 .. mycket glädje och värme hoppas vi på under detta året.
Nu blir det Soffan med Hipp Hipp och sedan film..
Trevlig Kväll på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar