torsdag 6 januari 2011

Vill ha Vill ha Vill ha..

.. ja just nu är jag inne i en Ha nytt till hemmet period.. Åh det blir lätt dyrt om man vill ha allt på en gång och det vill man ju klart =)

Har iaf en tanke i mitt huvud om hur det skulle se ut, sen att det aldrig blir som jag tänker är en annan 5:a.. *hmm*

Denna söta användbara korg/skänk/byår/bänk vill vi ha i Hallen.. där är båda överens..

Även denna är vi överens om.. ja ljusstaken asså inte pernilla och hennes vännina.. Så fort jag löpt mig en laptop åker databordet ut och denna åker in.. kommer blir snyggt. (hoppas jag)På "korgskänken" i hallen vill jag ha en lampa.. Har tittat på denna ..

.. och gillar dennna...Och denna som man kan har på väggen övanför i stället... * blir svårt detta*
Och på väggen om om jag väljer bordslampa vill ja nog ha dessa tror jag.. Kanske

I tv-rummet vill jag eller ja tror faktiskt att vi är överäns om denna med.. vi har tittat på den och prata om den tidigare!!!



Ja hade inget mer att tillföra just nu.. ska fixa till lite våfflor * Mums*












2 kommentarer:

  1. finfina saker, är också inne i en sådan period nu, köpa nytt köpa nytt!!! men var är den feta börsen? -Borta!

    SvaraRadera