söndag 16 januari 2011

Bad & Fotografering...

i dag gick vi till badhuset. Ja vi tänkte både träna och ta ett dopp. Blev bara bad då vi tyckte det var dyrt med 70:- (är tomt i börsn efter jul)för att prova på gymmet för Andreas del.(alla andra gym vad jag vet har någon form av prova på "meny" men inte Badhuset i klippan lite kass..) För mig kostar det gratis.. =) En fördel med att jobba inom Kommunen..
Jag skulle iaf fixa mitt bad + friskvårdskort som man så fint ska visa upp innan men går in.. eller man visar inte det man sätter sträckkoden under en läsare och de blippar till.. Ja ni fattar.. =) Smidigt och enkelt. Vad jag dock inte viste var att det skulle fotografera mig för att kunna utesluta att någon annan tränar med mitt kort. Iof en bra Idee.. Men inte i dag.. Eftersom vi skulle BADA struntade jag i duschen innan vi gick. Vilket resulterade i att jag såg ut som en förvirrad ofräch brottsling som precis stigt upp på kortet.

Blev iaf ett dopp i varmvatten bassängen.. och en runda i ångbastun och sedan 10 min i vanliga bastun. (ja inga sånna rundor asså)...
Kom ut som en helt annan människa.. fräsch och blekfet.. =)) Precis som det brukar vara! Var även lite busig i dag och duschade med baddräkten på innan jag gick in i bassängen..*fy skäms* men ingen som skällde hysteriskt på mig i dag iaf!!

Ja ungefär så här såg jag ut.. fast bara huvudet som syns på fotot.
Annars har jag inte gjort så mycket i dag.. pratade med sysyer yster i telefon i 1 tim och 37 min.. och de kändes som 10 ynka minuter. Men vi fick iallafall gnälla av oss på allt runt om kring oss..
Senare kommer broder på Kaffe innan han far vidare mot en ny jobbe vecka i stockholm.
Nu blir det middag.. Fläskfilén står på bordet och väntar!!
Kram Kram

2 kommentarer:

  1. Hejsan. Gå in och kolla om du blev dagens blogg :D Trevlig kväll. Kram

    SvaraRadera
  2. Tjabbenixen bönan... Nog tror jag det blev några rundor i bastun jag.. hehe.. nej men seriöst, visst är det underbart skönt att vara där. Har du varit på bastukväll någon gång? Det e grejjer det! :-) Får vi ta och göra, dra ihop ett gäng. Jag tycker att du och Andreas får komma över en kväll, hur har ni det i Februari? Kramen

    SvaraRadera