måndag 10 januari 2011

Äntligen...

fick jag börja jobba igen.. och vilken glädje jag hade inom mig när jag traskade (eller snarare gled på all is mot jobb.. )Jag nästan hoppade ur sängen som ett barn på julafton..
Jag var lite nervös i går att det skulle kännas som första dagen igen då man varit borta så pass länge ändå. Men det var som om jag inte varit borta alls, tror inte brukarna såg det de som så lång tid för dem. För dem var det mer "Har du inte varit här på tag!!!!"det hade vi lixom inte en anning om.Varmaste var nog när en brukare såg mig och kom springades och skulle kramas!! Det är sådant som värmer ens hjärta och gör att man bara kan älska detta jobb..

När jag kom till jobb så såg jag att vi fått våra arbetskläder oxå. Kommer känna mej såå het i dessa.. *NOT* oxå hade vi fått våra julklappar. Jag hade valt 2 biobiljetter... KUL!!
Oxå fick jag ju klart träffa mina underbara arbetskamrater.

..Trött som en gnu asade jag röven ner till gymmet i dag oxå.. Och man är ju nöjd med sej själv när man gjort det.. men innan jag kom dit var jag bara irriterad och nästan kastade med grejorna i hallen av ilska att jag lovat A att vi skulle träna iaf 45 min idag.
Jag hade tränat 36 ggr på mitt kort i dag och fick ny present. I dag fick jag välja valfritt te, 1 hg. Det fick bli Chocklad dröm med mörkchoklad och kokos..

I brevlådan låg det en låda när jag kom hem från jobb. Det var foto kalendern för 2011 som vi (jag) gjort åt A:s pappa. Blev himla nöjd med den .. 148:- överkommligt..
Nu blir det halv åtta hos mej och till Familjen Annorlunda får det bli en kopp av det nya teet. =)

1 kommentar:

  1. Så himla glad att läsa att du trivs på ditt jobb Carro! Och jag trivs på min utbildning, så himla bra vi lyckats nu! :-D

    SvaraRadera