lördag 8 januari 2011

Ett Geni..

..det är precis vad jag är.. Kom helt själv på anledningen till varför folk i världen är deprimerade. jag borde ta mej faen få nobelpris eller något.. *haha..*

Tittar man i Almanackan så ser man det solklart.. Det är rött och svart.. och som alla vet så förknippas RÖD med Kärlek, Lycka och ev. Ledighet.. SVART .. det är dyster, deprimerande och allmänt Svarta Dagar..

Normalt sett finns det 4-5 röda dagar per/månad..Eller 4 är nog vanligast.. Men iaf skit samma..

Om man nu ser det som jag.. (jag e ju som jag e) så blir det Väldigt mycket SVARTA DAGAR på ett år.. medans det blir mindre RÖDA dagar.. alltså Mer depp och midre Kärlek.. Eller HUR??

För att vi människor inte ska förstå detta piffar dem till Almanackor med fina bilder i hopp om att det ska få oss på andra tankar.. Och det har ju fungerat länge.. Men nää nu köper jag deinte mer.

Ja det var min hjärna som spelade mig ett spratt men Ärligt om man tänker effter så verkart det ändå ganska trovärdigt eller?



2 kommentarer:

  1. Du får tänka omvänt, att du egentligen alltid har semester, men hoppar in och jobbar för att "va schysst" :-)

    SvaraRadera
  2. Fasen vad du e bra...
    Vi är ju släkt.=)
    Att inte jag kommit på detta,men jag börjar ju bli gammal...HAHA.
    KRAMAR

    SvaraRadera