torsdag 13 januari 2011

Avhyvling-Snusk-Kärleksförklaring...

.. ja det är precis som det låter...

AVHYVLING

Varför: För att jag var/är mega trött och VAR på ett 7 helvets humör för att A ha slängt min Ananaspaj.. Hur jädrans dum får man vara.. ?? Slänga en halv pajform med god paj? Bara för att det satt en fluga på den?? SO .. det har det väl suttit på mer i detta hushållet som inte har åkt i soptunnan.. Hade det varit en Halv PIZZA med en fluga på, då hade vi bara viftat bort den.. *grr*
Hur: Avhyvlingen kom då jag stog och rörde i hop kräm till kvällmaten.. lathet jag vet men orka inte göra nå annat. Jag gormar för att mjölken är slut och det inte gick att göra kräm på 1½ dl mjölk. Vi hamnade i affärn, inskaffade mjölk och hem.. trollar i hop min kräm.. och kommer plötsigt på att det ska blandas med vatten och inte MJÖLK.. *Hoppsan..*
Vad lärde jag mig: Läs på FÖRPACKNINGEN nästa gång på svenska och inte på finska sida.. då hade jag från början sett att det stog VATTEN... :D

SNUSK
Detta är SNUSK.. att lixom börja onkaponka vid sidan om mig, där jag sitter i min egen värld och glor på nätet.. Min lilla "bebis" är asså inte oskuld längre!! *uch*

KÄRLEKSFÖRKLARING






BORDE vara jag som skickar till min man efter mitt humör i dag.. i stället fick jag detta.. blev ärligt lite tårögd..
Jag älskar dej! Du är mitt allt. Du får mig att må bra då det är som mörkast ute.. När jag är med dej så är det som allt står stilla. Älskar dej. Puss din man på gymet..
Stekhjärn??

Vi har inte längre något stekjärn.. eller jo de har vi men utan handtag.. detta var dessutom ett av det absolut bästa jag /vi någonsin haft.. *suck..*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar