måndag 3 januari 2011

Djungel..

..av bilder , det är precis vad man har.. Förra året gjorde vi en fotokalender till Andreas pappa i farsdagsprsent för 2010. Nu har han bett oss att göra en ny för 2011.. Åh det är ju såå lätt att hitta bilder .. NOT. Det ska vara på sådant som är relaterat mig och Andreas men ändå sådant som han gillar.. och helst ska det vara bilder som passar in i det olika årstiderna.
Ja jag har att göra helt enkelt, men det ska nog bli bra till slut.. Hoppas jag!!

Typ en sådanhär fast med egna bilder...

I går hyrde vi 2 filmer.. den första var katastroff men den andra.. SE DEN man blir både arg och ledsen under filmens gång. Den griper sej verkligen fast i en och man vill bara hoppa in och slås med dem..

Så detta får bli Dagens HISS dagens 10 poängare utan tvekan..

The Experiment

Dagens DISS blir helt klart vädret.. Hur kul är det att gå ut när man nästan står på huvudet? Och hur ONT gör det inte i en när man ser sitt lilla (nja halvstora då..) djur halka runder som Bambi på hal is.?? För att sedan halta sej hem sista biten.. ? Vädergudarna är då inte snälla!!


Detta kan likaväl vara jag, så klumpig som jag är.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar