lördag 22 januari 2011

Dagens Smörgås...

Andreas Tipsar...

Detta var dagens frukost macka, undras hur länge han skulle kunna hålla ett cafe öppet med märkliga rätter.. Haha!!
På denna är det: smör, Majonäs, Gurka, Hallon sylt och Bulgarisk krydda!!
Låter det lockande??
Vi hade ju inget annat hemma så man fick ta vad som fanns...*hmmm*


Carolina Tipsar:

99:- (förr 499:-)
99:- (förr 499:-)

Jag hade inga planer alls på att köpa skor.. brukar inte ens gå den vägen hem från jobbet. Får skylla på att jag var tvungen att göra ett bankärende på samma gata. ;-)
Hade dessutom gå¨tt förbi affären, bara sneglade ner i korgen som man gör när man går förbi.. Var framme vid blomster affären när jag lixom råkade vända för att ta en titt på det där skorna som fastnade på näthinnan... Tänke bara ta de svarta först.. men efter moget övervägande tog jag de andra med. vem kan låta ett par så billga skor ligga kvar??
Inte jag iaf!!
Nu blir det middag sen, Filmer i massor som Andreas varit och hämtat i Uppsala. Jag har siktat in min på Robin Hood med Kevin Costner.. Får se om gubben går med på det..

2 kommentarer:

  1. Snyyga skor! Mackan såg vidrig ut, åt du verkligen den? Blä

    SvaraRadera
  2. Haha nej för tusan jag åt inte den.. det var Andreas som åt den,, =)

    SvaraRadera