torsdag 6 januari 2011

Jag försökte iaf..

men det gick inte så bra..
Bara av att titta ut imorse ville jag genast krypa ner under ett varmt täcke igen.. och bara mysa massa med kärleken.. Ha sa i går att han skulle sova till 13 Yeaahh right som om det skulle hända.. kl 08,30 är det någon som puttar på mig..Va faen kl är mitt i natten säger jag inte nu..

Åh eftersom jag vaknat måste jag akut kissa sedan lixom råkar ögat titta ut från fönstet på 7:e vån och vad faen ser jag? SNÖ SNÖ och en jävla massa SNÖ som bara ramlar ner från våningarna ovanför.. *suck* Som om vi inte haft tillräkligt med SNÖ senaste månaden.. Eller??

Efter att ha återvänt till sängen och hunnit med både de ena och de andra så hoppar A upp och säger -Nu är våra djur jääätttteeeee hungriga, åh du använde ditt frikort redan i går så du får följa med ut.. Haha!!
Jag försöker låsas att jag somnat om i raketfart men han tror inte på det.. *mög osså* Jag försöker säga att jag har ett frikort till.. Men inte heller denna går även om jag verkligen försöker trolla fram ett.. nähä inget funkar bara te att gå upp asså... *mutter*

Men sen kommer jag på den perfekta grejen.. (tror jag) inser att kläderna jag ska ha på mej ligger där nere.. (orka inte bära upp dem igår, jag börjar bli som min man *hihi*). Åh vad kan vara mer avskräckande än att se en livs levande valross komma skumpandes ner för trappan??

Jag ställer mig mitt i köket och säger : Tadaaaaa!!!!Tjockisen har inga kläder, måste stanna inne =))
A tittar på mig : Näää så där kan du ju inte gå ut!!
För en sekund infiner sej ett litet hopp inom mig , sedan vänder han sej om och säger.. Ta på dej nu jag sätter på Kaffe!!!

Inte ens det fungerade! Så det var bara att dra på sej kläderna och traska ut i 75 meter hög snö ( kändes så ) och se sin hund hoppa runder som en kanin i snön.. =)




Tjockis = Jag ...
(kanske inte redigt så här då)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar