söndag 2 januari 2011

Hiss och Diss...

får bli en sådan från mig i dag.. . Ska försöka göra det varje dag. Dela med mig av min hiss och diss. Lovade ju att bättra på mitt bloggande...så 3 dagar i rad är bara min början =)

DAGENS HISS

Varför gråter inte Emma? Fick boken i julklapp och jag kan inte annat än rekomndera den. jag brukar annars inte gilla att läsa utan tröttnar efter första kapitlet, men denna har fångat mig riktigt. Om ni inte redan gjort det så LÄS DEN!!!!
Poäng? Helt klart 10 av 10 möjliga!!
DAGENS DISS
Filmen Knight and Day.. Totalt värdelös.. Var bara tvungen att titta klart på hela då man slängt ut pengar på den. Är otroligt glad att jag inte la pengar på denna på Bio, vilket jag hade tänkt. 39:- kan jag leva utan , dock inte värd 100:- som en biljett kostar i dag.
Poäng?? 1 av 10 möjliga!!
Nu blir det middag.. Mannen min kockar i dag.. Duktig!!
*Tjing*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar